WARUNKI SPRZEDAŻY :

1. Ceny podane w ofercie są cenami netto, do faktur VAT dolicza się 8% podatku VAT.
2. Wydawanie materiału odbywa się od poniedziałku do piątku w godz. 7.00–17.00, w soboty 7.00–14.00. W innych terminach po uprzednim uzgodnieniu.
3. Realizacja zamówień odbywa się według kolejności zgłoszeń.
4. Termin odbioru według indywidualnych uzgodnień, odbiór większych zamówień należy uzgodnić z 2-3 dniowym wyprzedzeniem.
5. WARUNKI PŁATNOŚCI:
a. Ceny hurtowe obowiązują dla stałych odbiorców, ogrodników, szkółkarzy, właścicieli sklepów ogrodniczych.
b. Przy większych zakupach obowiązują następujące upusty:
– powyżej 2000 zł: 2%
– powyżej 5000 zł: 5%
– powyżej 10000 zł: 10%
c. Dla stałych klientów stosujemy preferencyjne warunki płatności.
6. Szkółka oferuje bezpłatny transport przy zakupie na sumę:
– powyżej 2500 zł w odległości do 50 km.
– powyżej 5000 zł w odległości do 100 km.
– powyżej 10000 zł w odległości do 200 km
W innych przypadkach oferujemy transport płatny w cenie paliwa potrzebnego na pokonanie drogi do miejsca docelowego i z powrotem.
7. Zamówienie jest anulowane jeśli odbiorca nie zgłosi się po zamówiony towar w ciągu 3 dni od ustalonego terminu.
8. Reklamacje powstałe z naszej winy są uwzględniane jedynie przy odbiorze roślin. Reklamacje materiału zakupionego wczesną wiosną rozpatrywane są oddzielnie.
9. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen w trakcie sezonu.
10. Szkółka posiada punkt sprzedaży detalicznej Agaflora, czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00–17.00 w soboty 7.00–14.00.

Więcej informacji uzyskacie państwo pod adresem e-mail szkółki lub telefonicznie.

Pobierz ofertę JESIEŃ 2016

Dane kontaktowe

603 755 643 Andrzej Sienicki
691 487 921 Sylwia Radzka
22 787 52 62

sienicki@sienicki.pl

05-200 Wołomin, ul. Lipiny Kąty 42

Poniedziałek – Piątek:

7:00 – 17:00

Sobota:

7:00 – 14:00